نمونه!

پایان نامه بررسی ارتباط بین مشتری مداری…

چکیده کوتاه:

چکیده: بررسی ارتباط بین مشتری مداری بر میزان فروش کالا در شهرستان اینچه برون می باشد که با استفاده از جدول مورگان تعداد 217 نفر از فروشندگان اتحادیه ی لوازم خانگی بصورت تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته بر اساس مؤلفه های مشتری مداری استفاده شده …

دسته بندی: دانشگاهی » مدیریت

اطلاعات

  • فرمت فایل دانلودی: doc
  • فرمت فایل اصلی: docx
  • تعداد صفحه: 110
  • حجم: 938 کیلوبایت

پایان نامه بررسی ارتباط بین مشتری مداری بر میزان فروش کالا در شهرستان مرزی اینچه برون

چکیده:

بررسی ارتباط بین مشتری مداری بر میزان فروش کالا در شهرستان اینچه برون می باشد که با استفاده از جدول مورگان تعداد 217 نفر از فروشندگان اتحادیه ی لوازم خانگی بصورت تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته بر اساس مؤلفه های مشتری مداری استفاده شده و برای تجزیه و تحلیل از نرم افزار spss و فرمول خی دو استفاده شده است و نتیجه ی نهایی حاصل از جمع آوری داده ها در نمودار زیر داده شده اند.

فهرست مطالب:

چکیده

فصل اول: کلیات

مقدمه

بیان مسئله

طرح سوال

اهداف تحقیق

فرضیات تحقیق

چهارچوب نظری

مدل تحلیلی تحقیق

مدل عملیاتی تحقیق

قلمروی تحقیق

تعریف مفهوم

تعاریف عملیاتی

محدودیت های تحقیق

تعریف واژه ها و اصطلاحات

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش

مقدمه

آشنایی با مفاهیم اساسی بازاریابی

بازار جغرافیا

بازارچه مشترک مرزی یوسف آباد اینچه برون

رفتار مصرف کنندگان

مسائل اخلاقی در روابط مبادله ی مصرف کننده

بررسی مدل مصرف کننده

آمیخته های بازاریابی

خصوصیات فردی مؤثر در رفتار مصرف کننده

فرایندهای تصمیم گیری خریدار

حقوق مصرف کننده

تعریف حقوق مصرف کننده

تعریف مشتری

تعریف لغوی مشتری

مشتری مداری و اهمیت آن

در راهبردهای مشتری مداری، بازاریابی به عنوان راهبرد بازر

مدل مشتری مداری

تشریح مدل مشتری مداری

محصول

کیفیت محصول

حق با مشتری است

کیفیت طلبی، هدفی برتر از کمیت طلبی

کیفیت در فرایند تولید، تولید می شود

قیمت

ارائه ی خدمات

پیشینه ی تحقیق در ایران

پیشینه ی تحقیق در خارج از ایران

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه

روش تحقیق

ابزار جمع آوری اطلاعات

جامعه ی آماری

روش نمونه گیری روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل چهارم: نتایج

مقدمه

الف) نتایج توصیفی

ب) نتایج حاصل از فرضیه های تحقیق

فصل پنجم: نتیجه گیری

مقدمه

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات

پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی

منابع و مآخذ

پیوست

جدول مورگان

پرسشنامه

کلیدهای جستجو

  • مشتری
  • مشتری مداری
  • رفتار مصرف کننده
  • رضایت مشتری
  • وفاداری مشتری
  • مشتری و افزایش فروش
  • پایان نامه رفتار مشتری
  • پایان نامه مشتری مداری و افزایش فروش
  • پایان نامه رفتار مصرف کننده
  • پایان نامه رضایت مشتری
  • پایان نامه وفاداری مشتری
  • تاثیر مشتری در فروش

برای دانلود اینجا کلیک کنید!

محتوای مرتبط:

  • چکیده کوتاه: مقدمه: امروزه در دنیای کسب و کار رقابت به سرعت در حال گسترش است. این رقابت تبدیل به جنگی بر سر کیفیت و مشتری شده است. در این جنگ قواعد بازی نیز روز به روز در حال تغییر است. مشتریان هر روز نسبت به گذشته داناتر شده و…
  • چکیده کوتاه: دانلود پایان نامه ارزیابی مشتری مداری بر اساس مدل سروکوال در شهرداری های استان مازندران- مطالعه موردی، در قالب فایل pdf و به حجم 207 صفحه. چکیده: برای سنجش رضایت‌مندی مشتری می‌توان از مدل‌های مختلفی استفاده نمود. بر اساس نوعی تقسیم‌بندی که مورد توافق تاپفر و سباستین پافرات…
  • چکیده کوتاه: پایان نامه کارشناسی ارشد ارزیابی مشتری مداری بر اساس مدل سروکوئال در شهرداری های استان مازندران، به حجم 207 صفحه در قالب فایل pdf بهمراه کلیه ضمائم مربوطه دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: pdf حجم: 3,182 کیلوبایت برای سنجش…
  • چکیده کوتاه: بقای هر سازمان ایجاب می کند تلاشی جدی برای پیشی گرفتن از رقیبان در افزایش سهم بازار تولیدات یا عرضه خدمات،سرلوحه برنامه های سازمان قرار گیرد بهترین اقدام برای رسیدن به این مسئله مهم،مشتری مداری است.در این کتاب مباحثی از جمله:توجه به مشتری راز ماندگاری حرفه،ویژگی های سازمانهای…
  • چکیده کوتاه: قسمتی از متن: رشد و بقای هر شرکت، سازمان و فروشگاه در گرو ارائه خدمات و یا فروش محصولات آنست. بازار تجارت و کسب امروزی بسیار رقابتی تر از گذشته شده است هر روز شاهد رشد و شکل گیری فروشگاه ها و بازارهای جدید هستیم. این امر در…
  • چکیده کوتاه: بخشی از پیشگفتار: رشد و بقای هر شرکت، سازمان و فروشگاه در گرو ارائه خدمات و یا فروش محصولات آنست. بازار تجارت و کسب امروزی بسیار رقابتی تر از گذشته شده است هر روز شاهد رشد و شکل گیری فروشگاه ها و بازارهای جدید هستیم. این امر در…
  • پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: CRM و مشتری مداری دسته: حسابداری فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: 39 جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید بخشی از مقدمه: مفاهیم CRM یا مدیریت ارتباط مشتری جدید نیست. امروز بر اساس همین مفاهیم چگونگی کار…
  • بررسی رابطه بین هوش هیجانی،هوش اخلاقی و قانون مداری دانش آموزان شهرستان لاهیجان قالب: WORD تعداد صفحات: 28 دانش آموزان نیروهاي فعال جامعه محسوب می شوند؛ از آنجا که سرنوشت آینده کشور در دست آنان خواهد بود، بنابراین لازم است این افراد مسئول و متعهد تربیت شوند تا جامعه را…
  • چکیده کوتاه: مقدمه در دنیای امروز خدمات الکترونیکی بطور فزاینده ای در حال بسط و گسترش هستند. و بسیاری از خرده فروشان(کارپنتر ) تلاش به ایجاد فروشگاه های آنلاین می کنند ( تانگ تاسی و چیانگ هانگ ،2009 : 12). محققین در تحقیقات مختلف به این نتیجه رسیده اند که…
  • دسته: برق، الکترونیک، مخابرات فرمت فایل: doc حجم فایل: 5523 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42 دانلود پروژه رشته الکترونیک طراحی و ساخت مداری جهت كنترل دما مقدمه امروزه مردم جهان در فکر این هستند که چگونه در مصرف انرژی صرفه جویی کند . در نتیجه به فکر ساخت وسایلی کردند…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An emperical study in the hotel industry عنوان فارسی مقاله: ارزیابی…
  • چکیده کوتاه: مدیریت دانش در ارتباط با مشتری دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: Doc تعداد صفحه: 10 حجم: 252 کیلوبایت مقاله مدیریت دانش در ارتباط با مشتری در قالب Word و قابل ویرایش دارای فهرست و مرتب چکیده مقدمه مدیریت دانش…
  • دسته: سایر فرمت فایل: doc حجم فایل: 254 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 مدیریت ارتباط با مشتری Customer Relationship Management چکیده: مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می…
  • چکیده کوتاه: دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در قالب فایل ورد در 20 صفحه دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: docx فرمت فایل اصلی: docx تعداد صفحه: 20 حجم: 35 کیلوبایت مدیریت ارتباط با مشتری توضیحات : توسعه روزافزون فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان ايجاد قابليت شناخت مشتري: مديريت استراتژيكي برنامه هاي مديريتي ارتباط با مشتری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Creating customer knowledge competence managing customer relationship management programs strategically عنوان فارسی مقاله: ایجاد قابلیت شناخت مشتری: مدیریت استراتژیکی برنامه های مدیریتی ارتباط با مشتری دسته:…
  • چکیده کوتاه: فایلی که دانلودمیکنیدپایان نامه داده کاوی درمدیریت ارتباط بامشتری می باشد. دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: word تعداد صفحه: 214 حجم: 373 کیلوبایت اﻣﺮوزه ﺑﺎ ﮔﺴﺘﺮش ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﭘﺎﯾﮕﺎﻫﯽ و ﺣﺠﻢ ﺑﺎﻻی داده ﻫﺎ ی ذﺧﯿﺮه ﺷﺪه در اﯾـﻦ…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان بررسي تاثير مديريت ارتباط با مشتری الکترونيکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتريان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتریان دسته: مدیریت فرمت…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and ۴ P’s. عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی. دسته: مدیریت - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل…
  • دانلود تحقیق با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و آینده، در قالب word و در 37 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، ایجاد پایگاه اطلاعاتی مشتری، تحلیل داده ها و اطلاعات، انتخاب مشتری، هدف گیری مشتریان… دانلود تحقیق با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری: چارچوب، مسیرهای تحقیق و…
  • چکیده کوتاه: بخشی از متن: واژه CRM مخفف Customer Relationship Management یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری است. در حقیقت این سیستمها راهبردی است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود. در نهایت، رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت…