نمونه!

ترجمه مقاله وفاداری به یک نام تجاری با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری

مقاله ترجمه شده با عنوان وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Building brand loyalty through managing brand community commitment

عنوان فارسی مقاله: وفاداری به یک نام تجاری ، با استفاده از مدیریت تعهد انجمن نام تجاری

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢١

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید


چکیده ترجمه:

هدف: هدف این مقاله، تحلیلِ تأثیرِ اطمینان و اعتماد نسبت به یک برند در مورد انجام تعهدات خود، و همچنین بررسی مکانیسمی برای افزایش رفتارهای اعتماد سازی به برند تجاری (به عنوان مثال تمایل به خرید مجدد، تبلیغات مثبت درباره ی برند و انتقاد های سازنده) میباشد.

طراحی/متودولوژی/روش: در این مقاله به منظور تست فرضیه های خود، ٢٠٠ کاربر زن آنلاین مربوط به انجمن یک برند تجاری ، مخصوصاٌ کاربران زنی که در انجمن های آنلاین این برند فعال بودند، مورد ارزیابی قرار گرفتند و تحلیل های PLS بر روی آنها صورت گرفت.

یافته ها: نتایج پژوهش های ما ، یک مسیر مثبت قابل ملاحظه ای را نشان میدهد:

اطمینان به انجمن نام تجاری← تعهد انجمن نام تجاری← وابستگی به انجمن نام تجاری←تعهد انجمن نام تجاری←رفتارهای صادقانه ی نام تجاری

علاوه بر این، نشان داده شده است که تعهد انجمن نام تجاری یک نقش عمده ای را در روابط بین اطمینان به انجمن نام تجاری یا برند و صداقت برند تجاری بازی می¬کند. در نهایت، تعهد نام تجاری تیز یافته شده است که یک تأثیر قوی ای بر روی تبلیغات بر سر زبان ها و انتقاد های سازنده دارد.

محدودیت های پژوهش /استلزامات: در این مطالعه اثبات شده است که نیاز است تا تعهد انجمن برند تجاری از نظر ساختاری خود را بهبود دهد. به طور خاص، توجه به ابعاد زیرین این تعهد ، باید روابط پویایی را در بین اطمینان/وابستگی، تعهد برند تجاری و رفتارهای صادقانه ی برند تجاری ایجاد کند.

استلزامات عملی: اصولاٌ مدیران برند تجاری و عوامل تبلیغات و بازاریابی که استراتژی های بهبودی صداقت به مشتری را در نظر میگیرند، باید ارزش مدیریت یک انجمن آنلاین مربوط به برند تجاری خود را به خوبی درک کنند. یافته های این مطالعه حاکی از این است که باید روش های قابل ملاحظه ای برای افزایش رفتارهای صداقت برند تجاری ایجاد شود، مخصوصاٌ برای برند هایی که به دنبال گسترش نفوذ خود در بین بازارهای چینی مربوط به زنان هستند.

برای دانلود اینجا کلیک کنید!

محتوای مرتبط:

  • مقاله ترجمه شده با عنوان بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری دسته: اقتصاد - بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD…
  • چکیده کوتاه: یک مقاله کامل 9 صفحه ای چکیده وفاداری مشتریان، امروزه، کلید موفقیت تجاری محسوب می شود. با افزایش وفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می رود. درک بازار با برنامه ریزی و اتخاذ استراتژی های مناسب جهت وفاد… دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد…
  • عنوان انگلیسی مقاله: IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY COMMITMENT – STUDY ON I.T. SOLUTION SECTOR OF PAKISTAN عنوان فارسی مقاله: تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان خدمات- مطالعه بر روی بخش راهکار فناوری اطلاعات در پاکستان دسته: اقتصاد – بازاریابی – فناوری اطلاعات فرمت فایل ترجمه…
  • عنوان انگلیسی مقاله: Mining fuzzy association rules from low-quality data عنوان فارسی مقاله: استخراج قوانین انجمن فازی از اطلاعات با کیفیت پایین دسته: فناوری اطلاعات – کامپیوتر – داده کاوی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان بررسي تاثير مديريت ارتباط با مشتری الکترونيکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتريان. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Analyzing the Effects of e-CRM on customers Loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) بر روی وفاداری مشتریان دسته: مدیریت فرمت…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study of toys and video games buyers عنوان فارسی مقاله: رابطه…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان فرآیند هویت برند (نام تجاری)، به همراه اصل مقاله دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان فرآیند هویت برند (نام تجاری)، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Brand Identity Process عنوان فارسی مقاله: فرآیند هویت برند (نام تجاری) فرمت…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان تعهد عملی نیروگاه های سیکل ترکیبی با استفاده از برنامه نویسی دینامیک. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Practical Commitment of Combined Cycle Plants using Dynamic Programming عنوان فارسی مقاله: تعهد عملی نیروگاه های سیکل ترکیبی با استفاده از برنامه نویسی دینامیک. دسته: برق…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟ جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Does image of country-of-origin matter to brand equity عنوان فارسی مقاله: آیا تصویر ذهنی کشور مبدا بر ارزش ویژه نام تجاری موثر است؟ دسته: اقتصاد فرمت…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Brand personality factor based models عنوان فارسی مقاله: مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی دسته: اقتصاد - حسابداری فرمت فایل…
  • دانلود مقاله در مورد مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی، در قالب فایل word و در 19 صفحه، قابل ویرایش، شامل چکیده، مقدمه، نام تجاری، مدیریت نام تجاری، بیانیه مأموریت، تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی، تدوین راهبرد نام تجاری، ابعاد نام دانلود مقاله در مورد مدیریت نام تجاری در مؤسسات…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان مدیریت تعارض، اطمينان و تعهد در روابط برون سپاری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Conflict handling, trust and commitment in outsourcing relationship عنوان فارسی مقاله: مدیریت تعارض، اطمینان و تعهد در روابط برون سپاری دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)…
  • سال انتشار :سال 2015 فرمت فایل ترجمه شده: Word تعداد صفحات :ترجمه 31 اصل مقاله :لاتین منبع :Sciencedirect عبارات کلیدی تجارت الکترونیک برند رسانه آنلاین اطلاعات فایل نویسنده: م.رضایی دسته بندی: مقالات ISI قیمت: 18000 تومان برای دانلود اینجا کلیک کنید!
  • چکیده کوتاه: در این فایل فصل نامه‌ی انجمن علمی و آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی استان آذربایجان شرقی به صورت کامل مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است که به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع تحقیق با فرمت word و قابل ویرایش دراختیار شما قرار می…
  • چکیده کوتاه: اساسنامه فصل اول ـ کلیات و اهداف ماده 1 :‌ به منظور گسترش و پیشبرد و ارتقاء علم روانشناسی و توسعه کمی و کیفی نیروهای تخصصی و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های مربوط انجمن روانشناسی ایران که از این پس در این اساسنامه انجمن…
  • اساسنامه فصل اول ـ کلیات و اهداف ماده 1 : به منظور گسترش و پیشبرد و ارتقاء علم روانشناسی و توسعه کمی و کیفی نیروهای تخصصی و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های مربوط انجمن روانشناسی ایران که از این پس در این اساسنامه انجمن نامیده…
  • چکیده کوتاه: فصل اول _کلیات و اهداف: ماده 1 نام سازمان غیر دولتی مورد نظر :انجمن دوستداران ایران است و در این اساسنامه به لحاظ رعایت اختصارانجمن نامیده می شود. ماده 2 نوع فعالیت:کلیه فعالیتهای علمی _فرهنگی _اجتماعی انجمن غیر سیاسی و غیر انتفاعی بوده و ضمن رعایت کامل قوانین…
  • چکیده کوتاه: دانلود تحقیق اساسنامه انجمن دوستداران ایران درقالبwordودر 17صفحه،قابل ویرایش: ماده 1 نام سازمان غیر دولتی مورد نظر :انجمن دوستداران ایران است و در این اساسنامه به لحاظ رعایت اختصارانجمن نامیده می شود. ماده 2 نوع فعالیت:کلیه فعالیتهای علمی _فرهنگی _ دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت…
  • فصل اول _کلیات و اهداف: ماده 1 نام سازمان غیر دولتی مورد نظر :انجمن دوستداران ایران است و در این اساسنامه به لحاظ رعایت اختصارانجمن نامیده می شود. ماده 2 نوع فعالیت:کلیه فعالیتهای علمی _فرهنگی _اجتماعی انجمن غیر سیاسی و غیر انتفاعی بوده و ضمن رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی…
  • چکیده کوتاه: دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: docx تعداد صفحه: 24 حجم: 122 کیلوبایت یک مقاله کامل ورد شامل 24 صفحه ( THE ASSOCIATION OF SOUTH EAST ASIAN NATIONS ) آسه آن ( ASEAN ) شامل کشورهای اندونزی، مالزی، سنگاپور، فیلیپین،…