نمونه!

ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه ی خرید آنلاین

مقاله ترجمه شده با عنوان تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین.

جزئیات بیشتر این محصول:

عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context

عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین

دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٨

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

برای دانلود رایگان بخشی از محصول اینجا کلیک نمایید


چکیده ترجمه:

از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی آنلاین با ۶٠٢ مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.

واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری

مقدمه

محیط تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله ی تعامل مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر مبنای ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller ١٩٩٨;Kolesar ,Galbraith ٢٠٠٠). خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی میباشد، چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد، مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe ١٩٩٧). از این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این، مشخصه های نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه ی خرید تعاملاتی، یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم میباشد

برای دانلود اینجا کلیک کنید!

محتوای مرتبط:

  • چکیده کوتاه: دانلود پایان نامه کامل و آماده بررسی ارتباط بین رضایت و وفاداری مشتری از خرید آنلاین – با گسترش قبول اینترنت به عنوان منبعی برای خرده فروشی، موضوعات اخلاقی در خصوص استفاده از اینترنت موجب نگرانی های جدی مربوط به مصرف کنندگان و همچنین ایجاد چالش های جدید…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری دسته: اقتصاد - فناوری…
  • چکیده کوتاه: مجموعه آیات منتسب به حضرت امیرالمومنین (ع) در قرآن به همراه ترجمه و تفسیر آن دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: apk حجم: 15,690 کیلوبایت قرآن: مجموعه آیات منتسب به حضرت امیرالمومنین (ع) در قرآن به همراه ترجمه و تفسیر…
  • مقاله با موضوع شناسایی و اولویت بندی عوامل تأثیر گذار بر رضایت گردشگران از مراکز تفریحی قشم، در قالب PDF و در 10 صفحه مقاله با موضوع شناسایی و اولویت بندی عوامل تأثیر گذار بر رضایت گردشگران از مراکز تفریحی قشم در قالب PDF و در 10 صفحه عبارات کلیدی…
  • موضوع: گزارش کارآموزی فاکتورهای خرید و فروش نرم افزار حسابداری ALVER فرمت فایل: word (قابل ویرایش) فهرست مطالب: راهنمای نصب نرم افزار حسابداری راهنمای استفاده از نرم افزار حسابداری و انبار منوهای اصلی نرم افزار «آل ورAlver » تعریف تعریف حسابها تعریف حساب کل تعریف حساب معین تعریف حساب جزء…
  • چکیده کوتاه: دانلود کارآموزی گزارش فاکتورهای خرید و فروش شرکت دخانیات قشم این فایل شامل : عکس ،صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد. (فایل قابل ویرایش است ) دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد…
  • چکیده کوتاه: دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: docx فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحه: 64 حجم: 3,366 کیلوبایت فهرست مقدمه 1 تاریخچه 1 اینترنت 2 فناوری اطلاعات 2 پروتکل 2 ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات 4 بخش های مختلف سایت 5 مدیریت سیستم…
  • اطلاعات فایل نویسنده: م.رضایی دسته بندی: مقالات ترجمه شده قیمت: 15000 تومان سال انتشار: سال 2012 فرمت اصل مقاله:PDF فرمت فایل ترجمه شده:Word تعداد صفحات ترجمه: 18 نام مجله: Asian Social Science وضعیت مدل مقاله : دارای مدل است عبارات کلیدی خرید آنلاین رضایت مصرف کننده بازاریابی برای دانلود اینجا…
  • دسته: کامپیوتر و IT فرمت فایل: doc حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22 بررسی خرید آنلاین در تجارت الکترونیکی خلاصه برای تحقیق برروی فروش آنلاین، سه رویکرد جدا ووسیع،تقابل انسان-کامپیوتر،رفتار، ورویکرد خریدارانه برای آزمایش رفتار خریداران اینترنتی به کاربرده میشود.ادغام این سه رویکرد. با استفاده از ادغام این…
  • پیشگفتار سازمان های تولیدی بیشماری در گوشه و کنار جهان در حال فعالیت هستند، اما معدودی از آنها با اقتدار به فعالیت خود ادامه می دهند و گوی سبقت را از دیگران ربوده اند. همگان بر قدرت این سازمانها واقف بوده و از آنها به عنوان سازمانهای ممتاز یاد می…
  • فرمت فایل: WORD قابل ویرایش تعدادصفحات:62 صنعت جهانگردی به عنوان بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا به حساب می آید. بسیاری از کشورها این صنعت پویا را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال، رشد بخش خصوصی و توسعه ساختار زیربنایی می دانند، به ویژه در کشورهای در حال توسعه…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان واکنش سرمایه گذار به مدیریت سود. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Investor reaction to earnings management عنوان فارسی مقاله: واکنش سرمایه گذار به مدیریت سود دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٧ جهت دانلود رایگان…
  • چکیده کوتاه: بخشی از متن: برای توسعه یک رقابت تبلیغانی برای قهرمان آمریکایی، خط تولید جین های سنگ شور wrangler، انجمن او تحقیقات روانشناسی را برای فهم ارتباط مشتریان با لباس های جین شروع کرد واینکه چگونه wrangler این ارتباط را بوجود می آورد. بعد ازانجام چندین مصاحبه 45 دقیقه…
  • فرمت فایل DOC تعدادصفحات:87 تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری اهداف یادگیری: بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب زیر پی ببرید: 1- معنی فرهنگ و ویژگی مهم آن. 2- ماهیت ارزش های فرهنگی به طور كلی مانند ارزش های اصلی، كه توسط مشتریان آمریكایی حفظ می شوند. 3-…
  • چکیده کوتاه: تأثیر محیط بر رفتار مشتری دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحه: 87 حجم: 125 کیلوبایت تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری اهداف یادگیری: بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب زیر پی ببرید: 1- معنی فرهنگ…
  • چکیده کوتاه: دسته بندی: دانشگاهی » سایر موارد اطلاعات فرمت فایل دانلودی: docx فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحه: 114 حجم: 157 کیلوبایت تأ ثیرات محیطی بر رفتار مشتری اهداف یادگیری: بعد از مطالعه این فصل شما باید به مطالب زیر پی ببرید: 1- معنی فرهنگ و ویژگی مهم آن.…
  • امروزه در فضای جدید رقابتی، کلید اساسی حیات سازمان ها را مشتری تشکیل می دهد. در دهه اخیر با روی کار آمدن بانک های خصوصی در ایران، بانک های دولتی از نظر توان رقابتی (جذب و حفظ مشتری)، روند نزولی داشته اند. این مقاله سعی دارد تا با شناسایی یک…
  • چکیده کوتاه: مقدمه: امروزه در دنیای کسب و کار رقابت به سرعت در حال گسترش است. این رقابت تبدیل به جنگی بر سر کیفیت و مشتری شده است. در این جنگ قواعد بازی نیز روز به روز در حال تغییر است. مشتریان هر روز نسبت به گذشته داناتر شده و…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی بر روی نوآوری محصول شرکت. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The effect of external and internal factors on firms product innovations عنوان فارسی مقاله: تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی بر روی نوآوری محصول شرکت دسته: مدیریت فرمت فایل…
  • مقاله ترجمه شده با عنوان مرور اولویت دهی فاکتورهای محیطی خارجی سازمان بر روی عملکرد رقابتی در صنعت بانکداری با رویکرد پیش بینی: بررسی موردی بانک سپه 1391. جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Review and prioritization of the organizations external environment factors on competitive performance in the banking…